Особов І. П. Діагностика креативності як початковий етап в її формуванні у студентів гуманітарних спеціальностей / І. П. Особов // Пед. дискурс : зб. наук. пр.. - 2013. - Вип. 14. - С. 342-347. - Бібліогр.: 10 назв - укp.Представлено діагностику рівня сформованості креативності у студентів гуманітарних спеціальностей. Показано творчі завдання, які сформульовано з урахуванням підсумків проведеного тестування. Обгрунтовано роль інформаційно-комунікаційних технологій як способу стимулювання розвитку креативності. Проаналізовано можливість упровадження в навчально-виховний процес ВНЗ спеціального курсу креативних тренінгів. Представлена диагностика уровня сформированности креативности у студентов гуманитарных специальностей. Показаны творческие задания, которые сформулированы с учетом итогов проведенного тестирования. Обоснована роль информационно-коммуникационных технологий как способа стимулирования развития креативности. Проанализирована возможность внедрения в учебно-воспитательный процесс ВУЗ специального курса креативных тренингов. The place and role of extracurricular establishments in the contemporary educational activity are relieved. It is found out that school education is a component of continuing education students, which greatly affects the socialization of the individual, the disclosure of its creative potential, the formation of values and moral orientations. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.220
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|