РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000573708<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Осьмук Н. Г. 
Зарубіжний педагогічний досвід як чинник модернізації професійної підготовки українського вчительства: до історії питання / Н. Г. Осьмук // Пед. дискурс : зб. наук. пр.. - 2013. - Вип. 14. - С. 352-355. - Бібліогр.: 8 назв - укp.

Охарактеризовано використання досвіду зарубіжної реформаторської педагогіки в процесі модернізації вітчизняної системи підготовки педагогічних кадрів. Акцентовано увагу на змістових та організаційно-методичних зарубіжних інноваціях, що вивчались і апробовувались українськими вчителями. Визначено роль зарубіжного досвіду в підвищенні професійного рівня вітчизняних педагогів. Розкрито основні завдання освітньої галузі у ретроспективному вимірі державних документів. Відзначено, що загальнопедагогічна підготовка педагогів передбачала опанування знаннями з педології, фізіології, анатомії, гігієни тощо, а змістовим компонентом зазначених дисциплін виступали ідеї та погляди представників реформаторської педагогіки - Д. Дьюї, Р. Зейделя, Г. Кершенштейнера, М. Монтессорі, П. Наторпа, С. Холла та інших в інтерпретації радянських педагогів-науковців. Доведено, що інновації реформаторської педагогіки виступали факторами модернізації системи фахової підготовки вчительства.

Охарактеризовано использование опыта зарубежной реформаторской педагогики в процессе модернизации отечественной системы подготовки педагогических кадров. Акцентировано внимание на организационно-методических инновациях и инновациях в содержании педагогического образования. Определена роль зарубежного опыта в повышении профессионального уровня отечественных педагогов. Раскрыты основные задачи образовательной сферы в ретроспективном измерении государственных документов. Отмечено, что общепедагогическая подготовка педагогов предусматривала овладение знаниями по педолоии, физиологии, анатомии, гигиене, а содержательным компонентом этих дисциплин выступали идеи и взгляды представителей реформаторской педагогики - Д. Дьюи, Р. Зейделя, Г. Кершенштейнера, М. Монтессори, П. Наторпа, С. Холла и других в интерпретации советских педагогов. Доказано, что инновации реформаторской педагогики выступали факторами модернизации системы профессиональной подготовки учительства.

In the article the application of experience of foreign Reformation pedagogics in the process of national teacher training modernization is characterized. The focus is on the contextual, organizational and methodological foreign innovations that were used by Ukrainian teachers. The role of foreign experience in the professional development of national teachers is stated.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського