РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000573714<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Рагозіна В. В. 
Аспект раннього естетичного розвитку у педагогічних системах / В. В. Рагозіна // Пед. дискурс : зб. наук. пр.. - 2013. - Вип. 14. - С. 376-381. - Бібліогр.: 11 назв - укp.

Розглянуто концептуальні підходи та технології зарубіжних педагогів Ф. Фребеля і М. Монтессорі в аспекті естетичного розвитку дитини раннього віку. Проведено порівняльний аналіз педагогічних принципів та особливостей дидактичних методів ф. Фребеля і М. Монтессорі з акцентом на виховання почуттєвої сфери дитини й її естетичного розвитку. Виявлено їх спільні позиції - шанобливе ставлення до природи дитини, необхідність раннього початку спеціального віковідповідного навчання, в основі якого - формування емоцій та почуттів, виховання у дошкільних установах і розбіжності, пов'язані з особливим баченням матеріалів для навчання, створених педагогами та відповідно авторськими методиками й їх реалізацією у різних типах дошкільних закладів - дитячих садках Ф. Фребеля та будинках дитини М. Монтессорі.

Рассмотрены концептуальные подходы и технологии зарубежных педагогов Ф. Фребеля и М. Монтессори в контексте эстетического развития ребенка раннего возраста. Произведен сравнительный анализ педагогических принципов и особенностей дидактических методов Ф. Фребеля и М. Монтессори с акцентом на воспитании чувственной сферы ребенка. Акцентировано внимание на необходимости раннего начала соответствующего возрасту обучения, в основе которого - формирование эмоций и чувств. Раскрыты различия, касающиеся особенного видения материалов для обучения, созданных педагогами соответственно авторских методик и их реализацией в разных типах дошкольных заведений - детских садах Ф. Фребеля и домах ребенка М. Монтессори.

Conceptual approaches and technologies of foreign teachers are considered in the context of aesthetic development of child of early age. The comparative analysis of pedagogical principles and features of didactic methods of Fröbel and Montessori is produced with an accent on education of perceptible sphere of child, necessity of the early beginning of teaching, on basis of which of emotions and senses are formed, education in preschool establishments and distinctions and distinctions which consist in creation of the special materials for teaching and author methods and by their realization in the different types of preschool establishments – child's gardens of Fröbel and houses of child of Montessori.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського