РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000573717<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Савченко Р. А. 
Методика поетапного формування музично-педагогічної компетентності майбутнього вихователя та музичного керівника ДНЗ / Р. А. Савченко // Пед. дискурс : зб. наук. пр.. - 2013. - Вип. 14. - С. 393-396. - Бібліогр.: 5 назв - укp.

Розглянуто питання актуальності формування музично-педагогічної компетентності майбутніх педагогів ДНЗ - вихователя та музичного керівника. Запропоновано основні етапи її формування: проблемно-пізнавальний, аналітико-оцінний, проективно-творчий. Розкрито особливості суб'єкт-суб'єктної взаємодії викладача та студентів у процесі формування музично-педагогічної компетентності майбутніх вихователів і музичних керівників ДНЗ, визначено діяльнісну позицію кожного з учасників цієї взаємодії. Запропоновано блоки методів формування музично-педагогічної компетентності майбутніх педагогів на кожному з його етапів, а саме: інформаційно-презентативні, алгоритмічно-пошукові, творчо-пошукові.

Рассмотрены вопросы актуальности формирования музыкально-педагогической компетентности будущих педагогов ДОЗ - воспитателя и музыкального руководителя. Предложены основные этапы ее формирования: проблемно-познавательный, аналитико-оценочный, проективно-творческий. Раскрыты особенности субъект-субъектного взаимодействия преподавателя и студентов в процессе формирования музыкально-педагогической компетентности будущих воспитателей и музыкальных руководителей ДОЗ, и определена деятельностная позиция каждого из участников данного взаимодействия. Предложены блоки методов формирования музыкально-педагогической компетентности будущих педагогов на каждом из его этапов, а именно: информационно-презентативные, алгоритмично-поисковые, творчески-поисковые.

The article deals with the problem of importance of musical pedagogical competence of future kindergarten teacher and musical tutor. It also suggests the main stages formation: problem-cognitive, analytical and evaluative, projectable-creative. It reveals the problem of subjective interaction of the teachers and students in the process of future kindergarten teacher and musical tutor. Active position of the participants of this process is defined to the methods of its successful development. It also suggests the blocks methods of formation musical pedagogical competence of future pedagogues.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського