РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000573753<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Год Б. В. 
Джерелознавча база дослідження педагогічної думки доби європейського Відродження: особливості, підходи, методи опрацювання / Б. В. Год // Пед. дискурс : зб. наук. пр.. - 2013. - Вип. 15. - С. 156-161. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто питання про місце і роль джерельної основи будь-якого історико-педагогічного дослідження. Автором висвітлено власний досвід роботи над темою "Освіта і виховання в епоху європейського Відродження". Стверджено, що для створення достовірної картини означеної проблеми необхідно залучити не лише праці провідних теоретиків педагогіки, а й широке коло різноманітних за характером джерел (письмових і речових). Усі вони віддзеркалюють ментальність певного часу, його культуру, народні традиції освіти й виховання, вірування тощо. Наголошено на необхідності міждисциплінарного підходу в історико-педагогічній науці. Цікаві й неординарні міркування висловлені щодо методики роботи з джерелами. Вони розглядаються як діалог двох педагогічних культур, що потребує уяви, співпереживання, "вжиття" у відповідну історико-педагогічну ситуацію.

Рассмотрен вопрос о месте и роли источниковой базы какого-либо историко-педагогического исследования. Автор делится личным опытом работы над темой «Образование и воспитание в эпоху европейского Возрождения». Утверждается, что для создания точной картины исследуемый проблемы, необходимо задействовать не только труды ведущих теоретиков педагогики, но и широкий круг разных за характером источников (письменных и материальных). Все они отображают ментальность времени, его культуру, народные традиции образования, воспитания и верования. Обращено внимание на междисциплинарный подход в историко-педагогической науке. Интересные и неординарные мысли высказаны о методике работы с источниками. Она рассматривается как диалог двух педагогических культур, требующих представления, сопереживания, «вживания» в определенную историко-педагогическую ситуацию.

The article deals with the issue of the source based background role and place of any historical and pedagogical research. The author shares his own experience on the topic «Education and upbringingin the epoch of the European Renaissance.» It is confirmed that it is necessary to involve not only the work of leadings theorists of pedagogy, but also a wide variety of sources by nature (written and physical) for a authentic picture of the problem. All these basic points reflect the mentality of the time, its culture , national traditions of education and upbringing, beliefs and so on. The need for an interdisciplinary approach to historical and educational science is emphasized. Interesting and unusual considerations are made on how to work with sources. They are seen as a dialogue between the two cultures of teaching ,which requires imagination, empathy, «lead-in» in the appropriate historical and educational situation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4)4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського