РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000573859<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Сараєва О. В. 
Педагогічна преса 20 - 30-х рр. ХХ ст. як джерело вивчення історії дитячого колективу / О. В. Сараєва // Пед. дискурс : зб. наук. пр.. - 2013. - Вип. 15. - С. 622-626. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

У контексті вивчення проблеми історії дитячого колективу розглянуто педагогічну пресу як історико-педагогічне джерело. Здійснено структурно-тематичний аналіз наукових педагогічних видань «Український вісник рефлексології та експериментальної педагогіки», «Шлях освіти», «Народный учитель», «Друг детей», «Дитячий рух» та з'ясовано їх визначальну роль у популяризації та висвітленні основних тенденцій освітньої політики в УРСР в 1920 - 1930-ті рр. Зокрема, встановлено, що в пресі проблема формування дитячого колективу презентувалась через виховання лідера дитячого колективу; функціонування дитячого колективу в різноманітних дитячих організаціях; виховання свідомої дисципліни як механізму формування дитячого колективу.

В контексте изучения проблемы истории детского коллектива рассмотрена педагогическая пресса как историко-педагогический источник. Произведен структурно-тематический анализ научных педагогических изданий «Украинский вестник рефлексологии и экспериментальной педагогики», «Путь просвещения», «Народный учитель», «Друг детей», «Детское движение» и определена их роль в популяризации и освещении основных тенденций образовательной политики в УРСР в 1920 - 1930-е гг. В частности, установлено, что в прессе проблема формирования детского коллектива представлялась через воспитание лидера детского коллектива; функционирование детского коллектива в разнообразных детских организациях; воспитание сознательной дисциплины как механизма формирования детского коллектива.

The pedagogical press as historical and pedagogical source is presented in the article through the prism of studying the problems of the history of a children’s collective. The author carries out a structural-thematic analysis of scientific pedagogical publications «Ukrainian journal of reflexology and experimental pedagogy», «Way of education», «National teacher», «Friend of children», «Children’s movement», and defines their decisive role in promoting and highlighting the main trends in educational policy in the USSR in the 20-30-th of XX century. In particular, it is established that in the press the problems of forming a children’s collective were presented through the education of the leader of a group of children; the functioning of a children’s collective in various children’s organizations; the upbringing of conscious discipline as a mechanism of formation of a children’s collective.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я5 + Ч311.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського