РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000573865<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Січкар А. Д. 
Розвиток ідей діяльнісного підходу у дошкільному вихованні України в кінці XIX – першій третині XX століття: історіографія, джерельна база дослідження / А. Д. Січкар // Пед. дискурс : зб. наук. пр.. - 2013. - Вип. 15. - С. 649-653. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Виокремлено й описано основні групи історико-педагогічних джерел з метою вивчення та узагальнення матеріалу з проблеми розвитку ідей діяльнісного підходу у дошкільному вихованні України в кінці XIX – першій третині XX ст.). За матеріалами історіографічного огляду досліджень та вивчення джерельної бази зазначеної проблеми визначено ідеї діяльнісного підходу, їх витоки та розвиток у вітчизняній і зарубіжній педагогіці; особливості організації практики дошкільного виховання з урахуванням природообумовленої діяльності дитини. Вибір проблеми дослідження зумовлений тим, що діяльнісний підхід є однією із основних сучасних освітніх концепцій у дошкільному вихованні України.

Выделены и описаны основные группы историко-педагогических источников с целью изучения и обобщения материала по проблеме развития идей деятельностного похода в дошкольном воспитании Украины в конце XIX – первой трети XX в. На основании историографического анализа исследований и изученния источниковедческой базы, определены идеи деятельностного похода, показано их развитие в отечественной и зарубежной педагогике; особенности организации практики дошкольного воспитания с учетом естественной потребности ребенка в деятельности. Выбор проблемы исследования обусловлен тем, что деятельностный поход является одной из основополагающих современных образовательных концепций в дошкольном воспитании Украины.

The main groups of historical and educational sources to examine and summarize the material on the issue of the development of the ideas of activity approach in pre-school education in Ukraine at the end of XIX – early XX century is identified and described in the article. Based on the analysis of historiographical research and study of the source base, the ideas of the activity approach, their development in domestic and foreign pedagogy, especially the organization of the practice of early childhood education in a view of the natural needs of the child in the activity are defined. The choice of the theme of our research is determined by the fact that activity approach is one of the fundamental modern educational principles in preschool education in Ukraine.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч413(4Укр)52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського