РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000573878<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Фещенко О. В. 
Окремі аспекти досвіду проведення екзаменів у школах України в другій половині XIX століття і початку ХХ століття / О. В. Фещенко // Пед. дискурс : зб. наук. пр.. - 2013. - Вип. 15. - С. 711-715. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розкрито окремі аспекти досвіду проведення екзаменів як підсумкових форм контролю за рівнем знань учнів у різних типах шкіл України в другій половині XIX і початку ХХ ст. Висвітлено історичні умови, за яких виникали ті чи інші організаційні форми, методи навчання і виховання учнів, запровадження форм контролю за їхніми навчальними досягненнями, на що вказують історичні джерела, офіційні законодавчі документи, зокрема, «Предварительные правила народного просвещения» (1803 р.), «Уставы гимназий и прогимназий» (1828, 1864, 1871 рр.), «Положение о женских гимназиях и прогимназиях Министерства народного просвещения» (1870 р.), а також періодичні видання «Русская школа», «Журнал Министерства народного просвещения», «Вопросы истории», «Педагогика» й ін. У запровадження екзаменів у освітніх закладах України зробив великий внесок педагог, методист, діяч у галузі народної освіти Микола Олександрович Корф.

Раскрыты отдельные аспекты опыта проведения экзаменов как итоговых форм контроля за уровнем знаний учащихся в различных типах школ Украины во второй половине XIX и начала ХХ в. Освещены исторические условия, при которых возникали те или иные организационные формы, методы обучения и воспитания учащихся, введение форм контроля за их учебными достижениями, на что указывают исторические источники, официальные законодательные документы, в частности, «Предварительные правила народного просвещения» (1803 г.), «Уставы гимназий и прогимназий» (1828, 1864, 1871 гг.), «Положение о женских гимназиях и прогимназиях Министерства народного просвещения» (1870 г.), а также периодические издания «Русская школа», «Журнал Министерства народного просвещения», «Вопросы истории», «Педагогика» и др. Во введение экзаменов в учебных заведениях Украины внес большой вклад педагог, методист, деятель в области народного образования Николай Александрович Корф.

In this article the author reveals some aspects of the experience of the final exams as a form of control over the level of students’ knowledge in different types of schools in Ukraine in the second half of the XIX century and early twentieth century. The author highlights the historical conditions in where certain organizational forms and methods of teaching and education of students, the introduction of control types over their educational achievements were appeared. It is pointed out in historical sources, official legislative documents, including «Provisional rules of Education» (1803 ), «Charters of schools and gymnasiums (1828, 1864, 1871 years), The position of the women's high schools and gymnasia of the Ministry of Education» (1870), and in magazines «Russian School», «Journal of the Ministry of Education», «Questions of history», «Pedagogy» and others. Nikolai Korf – a methodologistst, an educational figure made a great contribution to start examinations in Ukrainian schools.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.285

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського