РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000573890<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Шпак В. П. 
Значення джерельної бази в методології історико-педагогічного дослідження / В. П. Шпак // Пед. дискурс : зб. наук. пр.. - 2013. - Вип. 15. - С. 768-771. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено значення джерельної бази в методології історико-педагогічного дослідження. Розкрито структуру наукового знання, аргументовано необхідність його вивчення за допомогою методів джерелознавчого аналізу та синтезу. Охарактеризовано етапи аналітичної та синтезованої критики в опрацюванні історико-педагогічних джерел. Акцентовано увагу на тому, що ігнорування вимог до інтерпретації джерельної бази в методології історико-педагогічних досліджень негативно позначається на логіці і змісті дисертаційних робіт, призводить до неточностей у процедурі історичного пошуку і викладенні результатів дослідження.

Освещено значение источниковой базы в методологии историко-педагогического исследования. Раскрыта структура научного знания, аргументирована необходимость его изучения с помощью методов источниковедческого анализа и синтеза. Охарактеризованы этапы аналитической и синтезированной критики в работе с историко-педагогическими источниками. Акцентировано внимание на том, что игнорирование требований к интерпретации базы источников в методологии историко-педагогических исследований негативно сказывается на логике и содержании диссертационных работ, приводит к неточностям в процедуре исторического поиска и изложении результатов исследования.

The author is illuminated source bases importance in methodologies of historic-pedagogical study. The scientific knowledge structure is revealed, the necessity of its studying by means of source-conduct analysis and syntheses methods is argued. The stages of analytical critics and synthesized shouts in work with historic-pedagogical sources are characterized. Scipping the requirements to source interpretation base in methodologies of historic-pedagogical studies proclaims negatively as to the logic and contents of a dissertation work, leads to inexactness in procedure of history searching and interpretation of studies’ results.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського