РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000573913<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Корнієнко І. 
Особистісні риси учнів із повних і неповних сімей / І. Корнієнко // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2013. - № 6. - С. 181-189. - Бібліогр.: 26 назв. - укp.

Відзначено недоліки у психологічних дослідженнях виховного впливу сім'ї, зокрема на розвиток соціальних стресових чинників. Уточнено поняття сім'ї в соціології та психології та як компоненти індивідуального середовища дитини. Увагу приділено явищу неповної сім'ї та порушенням особистісного розвитку дитини, які формуються в таких сім'ях. Розглянуто специфічні риси поведінки дітей обох статей, які формуються під впливом відсутності у виховному процесі соціальної ролі одного батьків. Досліджено риси учнів, які впливають на формування моделей соціальної поведінки та самоусвідомлення дитини. Дані обстеження особливостей характеру дітей з повних і неповних сімей подано у таблиці. Визначено наслідки виховання в повній та неповній сім'ї для формування соціальної поведінки дитини.

Отмечены недостатки в психологических исследованиях воспитательного влияния семьи, в частности на развитие социальных стрессовых факторов. Уточнено понятие семьи в социологии и психологии и как компоненты индивидуальной среды ребенка. Особое внимание уделено явлению неполной семьи и нарушениям личностного развития ребенка, которые формируются в таких семьях. Рассмотрены специфические черты поведения детей обоих полов, которые формируются под влиянием отсутствия в воспитательном процессе социальной роли одного из родителей. Исследованы особенности учеников, которые влияют на формирование моделей социального поведения и самосознания ребенка. Данные обследования особенностей характера детей из полных и неполных семей представлены в таблице. Определены последствия воспитания в полной и неполной семье для формирования социального поведения ребенка.

Noted are the shortcomings in psychological studies of the educational influence of the family, in particular on the development of social stressors. Clarified is the notion of family in sociology and psychology, and how the individual components of the environment of the child. Particular attention is paid to the phenomenon of single-parent families, and violations of personal development of the child, which are formed in such families. Considered are the specific features of the behavior of children of both sexes, which are formed under the influence of the educational process in the absence of the social role of a parent. Investigated are the features of the disciples, which influence the formation of models of social behavior and identity of the child. Surveyed are the data features nature children of complete and incomplete families are presented in the table. Determined are the effects of education in the full and single-parent family for the formation of social behavior of the child.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю956

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського