Цюра С. Особливості методології порівняльних педагогічних досліджень / С. Цюра // Порівнял.-пед. студії. - 2013. - № 2/3. - С. 7-13. - Бібліогр.: с.13 (7 назв) - укp.Наведено дані вітчизняних та зарубіжних компаративних педагогічних досліджень. Розглянуто методологію порівняльного аналізу як конкретно-наукову. Виділено ряд її теоретичних концептів, принципи та підходи до організації дослідження. Викладено завдання конструктивістського компаративного педагогічного пошуку. Приведены данные отечественных и зарубежных компаративных педагогических исследований. Рассмотрена методология сравнительного анализа как конкретно-научная. Выделены ряд ее теоретических концептов, принципы и подходы к организации исследования. Изложены задачи конструктивистского компаративного педагогического поиска. Рrovide data of domestic and foreign comparative educational research. The methodology of comparative analysis of how specific scientific. It highlighted a number of theoretical concepts, principles and approaches to research. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в6
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|