РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000573980<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Боровець І. 
Контроверсні проблеми національної історії у європейських шкільних підручниках / І. Боровець // Проблеми дидактики історії. - 2013. - Вип. 4. - С. 113-121. - Бібліогр.: с. 121 (26 назв) - укp.

На конкретних прикладах розглянуто проблеми висвітлення суперечливих питань національної історії у шкільних підручниках історії окремих європейських країн. Увагу акцентовано на рекомендації концепції сучасної європейської шкільної історичної освіти, згідно з якою перед авторами підручників постає непросте завдання пошуку консенсусу для того, аби "болючі точки" національної історії сприймалися підростаючим поколінням з позицій толерантності, багатоперспективності та мультикультурності. Зазначено, що відображення контроверсних проблем національної історії у змісті шкільної історичної освіти має базуватися на адекватному співвідношенні "свого" (національного, патріотичного) та "чужого" поглядів на історичні факти, події, явища та процеси.

На конкретных примерах рассмотрены проблемы изложения спорных вопросов национальной истории в школьных учебниках истории отдельных европейских стран. Внимание акцентировано на рекомендации концепции современного европейского школьного исторического образования, согласно которой перед авторами учебников стоит непростая задача поиска консенсуса для того, чтобы "болевые точки" национальной истории воспринимались подрастающим поколением с позиций толерантности, многоперспективности и мультикультурности. Сделан вывод о том, что отражение контроверсных проблем национальной истории в содержании школьного исторического образования должно базироваться на адекватном соотношении "своего" (национального, патриотического) и "чужого" взглядов на исторические факты, события, явления и процессы.

Using specific examples, consider the problem of coverage of controversial issues of national history in school textbooks stories of individual European countries. Attention is drawn to the recommendations of the concept of a modern European school history education , according to the authors of textbooks which faces a difficult task of finding a consensus to "hot spots" of national history were perceived from the perspective of the younger generation of tolerance, multiculturalism and multi-viewpoint.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т.р(4)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73652 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського