РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000573985<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ганаба С.  
Експлікація філософсько-педагогічних поглядів Джона Дьюї в історичну освіту / С. Ганаба // Проблеми дидактики історії. - 2013. - Вип. 4. - С. 48-55. - Бібліогр.: с. 55 (8 назв) - укp.

Розкрито сутність філософсько-педагогічної спадщини американського філософа та освітянина ХХ ст. Дж. Дьюї, який обгрунтовував навчання як активний, творчий процес розвитку особистості. Акцентовано увагу на методологічних засадах філософсько-освітньої концепції вченого в контексті модернізації історичної освіти. Визначено, що теоретико-методологічною основою педагогічних ідей вченого є прагматизм - філософський напрям, згідно з яким заперечується необхідність пізнання об'єктивної дійсності та визнається істиною лише те, що дає корисні результати. Зроблено висновок, що в умовах реформування історичної освіти знову зростає інтерес до філософсько-освітньої спадщини Дж. Дьюї, який запропонував модель соціально-орієнтованої школи, в основу діяльності якої покладено розвиток дитини.

Раскрыта сущность философско-педагогического наследия американского философа и педагога ХХ в. Дж. Дьюи, обосновавшего обучение как активный, творческий процесс развития личности. Акцентируется внимание на методологических принципах философско-образовательной концепции ученого в контексте модернизации исторического образования. Выяснено, что теоретико-методологической основой педагогических идей ученого является прагматизм - философское направление, согласно которому отрицается необходимость познания объективной действительности и признается истиной лишь то, что дает полезные результаты. Сделан вывод о том, что в условиях реформирования исторического образования вновь растет интерес к философско-образовательному наследию Дж. Дьюи, предложившему модель социально-ориентированной школы, в основе деятельности которой находится развитие ребенка.

The essence of the philosophical and pedagogical legacy of the American philosopher and educator of the twentieth century, is grounded in learning as an active, creative process of personal development. Focuses on the philosophical and methodological principles of the educational concept of the scientist in the historical context of the modernization of education. Determined that the theoretical and methodological basis of pedagogical ideas of the scientist is pragmatism - philosophical direction, according to which negated the need for knowledge of objective reality and truth admits only that gives useful results.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т.р(7СПО)3 + Ю3(7СПО)6-652 + Ч33(7СПО)52-8 Дьюї, Д

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73652 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського