Шавровська Н. В. Педагогічна характеристика критичності та лабільності мислення студента як умова його успішної самореалізації / Н. В. Шавровська // Зб. наук. пр. Уман. держ. пед. ун-ту ім. П. Тичини. - 2011. - Ч. 1. - С. 200-204. - укp.Розглянуто особливості розвитку критичності та лабільності мислення студента як умови його успішної самореалізації у процесі професійної підготовки. Виділено характеристики які мають сприяти професійному становленню фахівців. Зазначено, що ефективними з точки зору педагогіки у розвитку критичності та лабільності мислення є використання нестандартних прийомів, різноманітних навчальних і навчально-творчих задач. Рассмотрены особенности развития критичности и лабильности мышления студента как условия его успешной самореализации в процессе профессиональной подготовки. Выделены характеристики которые должны способствовать профессиональному становлению специалистов. Отмечено, что эффективными с точки зрения педагогики в развитии критичности и лабильности мышления является использование нестандартных приемов, различных учебных и учебно-творческих задач. The features of critical thinking and the lability of the student as a condition of its success in the process of self- training. Distinguished characteristics that should contribute to professional development specialists. Indicated that effective in terms of pedagogy in the development of critical thinking and lability is to use non-standard methods, a variety of training and educational creative tasks. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.131
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69898 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|