Гринев Д. В. Методы повышения конверсии для коммерческих сайтов / Д. В. Гринев, А. В. Федоренко // Системи оброб. інформації. - 2015. - Вип. 1. - С. 185-188. - Библиогр.: 7 назв. - рус.
Рассмотрены основные методы повышения конверсии для коммерческих сайтов. Проведен анализ факторов, влияющих на уровень конверсии. Представлены выводы о необходимости комплексного применения методов повышения конверсии при ведении бизнеса в Интернете.
Шифр НБУВ: Ж70474Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика УкраїниДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"