Дмитрів І. В. Особливості формування клінічного мислення у студентів на практичних заняттях з загальної хірургії / І. В. Дмитрів, М. М. Волошин // Прикарпат. вісн. НТШ. Сер. Пульс. - 2014. - № 4. - С. 215-218. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.Розглянуто особливості проведення практичних занять з основами клінічного мислення на кафедрі загальної хірургії у межах проекту "MUMEENA". Запропоновано методологію проведення заняття на прикладі обговорення клінічного випадку, де провідним симптом є "біль у гомілці та стопі". Метою заняття є встановлення діагнозу пацієнта з урахуванням скарг, даних анамнезу захворювання, життя, об'єктивного обстеження, пропозиція схеми обстеження та лікування хворого з оцінкою їх результату, а також розробка рекомендацій пацієнту щодо його життя та праці. Запропонована методологія проведення практичного заняття з клінічного мислення активно залучає всіх студентів у навчальний процес, спонукає їх до поглибленого вивчення певної патології, а також розвиває аналітичні навички та стимулює самовдосконалення. Індекс рубрикатора НБУВ: Р45 р3 + Р11(4УКР) р3-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73616 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|