Пісоцька Л. А. Біоенергетичні методи дослідження як здоров'язберігаючі нанотехнології в педагогічному процесі / Л. А. Пісоцька, Т. В. Лакіза, Ю. О. Лоян, Л. В. Фадєєва, Н. Г. Кучук // Системи оброб. інформації. - 2013. - Вип. 6. - С. 277-280. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Розглянуто можливості використання в педагогічному процесі методів біоінформаційної медицини для визначення психофізіологічних особливостей учнів групи для подальшого оптимального вибору методів викладання. Показано, що метод кірліанографічного дослідження випромінювань пальців людини співвідноситься з показниками замірів біоенергетичної активності біологічно активних точок. Визначено, що кірліанографія має перевагу перед іншими біоенергоінформаційними методами дослідження для використання в педагогічному процесі, а його застосування на кольоровій плівці дозволяє визначити пріоритетні природні здібності слухача, що доцільно в процесі виховання та навчання в світі сучасної їх гуманізації. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:Е
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70474 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|