РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000575652<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Іванюк І. В. 
Інформаційне забезпечення в загальноосвітніх навчальних закладах освітніх інновацій та їх оцінювання в Україні й зарубіжжі / І. В. Іванюк // Постметодика. - 2014. - № 1. - С. 21-28. - Бібліогр.: 23 назви. - укp.

Проаналізовано вітчизняний та зарубіжний досвід впровадження та інформаційного забезпечення освітніх інновацій у ЗНЗ. Виявлено шляхи поширення серед освітянської спільноти інформаційних даних щодо успішного впровадження освітніх інновацій та освітніх інноваційних проектів, ініційованих Обласними інститутами післядипломної педагогічної освіти України (ОІППО), зокрема Сумським ОІППО, Одеським обласним інститутом удосконалення вчителів, Кіровоградським ОІППО, Харківською академією неперервної освіти, Рівненським ОІППО, Івано-Франківським ОІППО, Полтавським ОІППО. З’ясовано, що діяльність тільки останніх чотирьох закладів освіти є прикладом повного інформаційного забезпечення освітніх інновацій на рівні областей та країни. Зосереджено увагу на створенні та друці відкритого ресурсу інформаційного забезпечення освітніх інновацій - “Каталогу освітніх інноваційних проектів та освітніх інновацій”, укладеного науковцями Інституту інформаційних технологій і засобів навчання у 2013 р. Здійснено порівняння досвіду та підходів до підтримки й розвитку інновацій в Україні з Росією і Польщею. Зазначено, що в Росії є спеціальна установа, що відповідає за організацію та проведення конкурсів для учнів та вчителів на міжрегіональному рівні, але каталогу або бази даних освітніх інновацій на рівні середньої освіти, відкритих для широкої освітянської спільноти, немає. Наголошено, що найбільш важливим і корисним для порівняння з українським є польський досвід. Представлено “Інформаційну картку педагогічної інновації (за даними Управління освіти у Варшаві)”, за допомогою якої школи інформують управління щодо педагогічних інновацій, які вони реалізують.

Проанализирован отечественный и зарубежный опыт внедрения и информационного обеспечения образовательных инноваций в ОУЗ. Выявлены пути распространения среди образовательного сообщества информационных данных относительно успешного внедрения образовательных инноваций и образовательных инновационных проектов, инициированных областными институтами последипломного педагогического образования Украины (ОИППО), в частности Сумским ОИППО, Одесским областным институтом усовершенствования учителей, Кировоградским ОИППО, Харьковской академией непрерывного образования, Ровенским ОИППО, Ивано-Франковским ОИППО, Полтавским ОИППО. Выяснено, что деятельность только последних четырех учебных заведений является примером полного информационного обеспечения образовательных инноваций на уровне областей и страны. Сосредоточено внимание на создании и печати открытого ресурса информационного обеспечения образовательных инноваций ‒ "Каталога образовательных инновационных проектов и образовательных инноваций", созданного учеными Института информационных технологий и средств обучения в 2013 г. Проведено сравнение опыта и подходов к поддержке и развитию инноваций в Украине с Россией и Польшей. Указано, что в России есть специальное учреждение, отвечающее за организацию и проведение конкурсов для учащихся и учителей на межрегиональном уровне, но каталога или базы данных образовательных инноваций на уровне среднего образования, которые открыты для широкой образовательного сообщества, нет. Отмечено, что наиболее важным и полезным для сравнения с украинским является польский опыт. Представлено "Информационную карточку педагогической инновации (по данным Управления образования в Варшаве)", с помощью которой школы информируют управления о педагогических инновациях, которые они реализуют.

Analyzed national and international experience in implementation and information support educational innovation in secondary schools. The ways spread among the educational community of details about the successful implementation of educational innovation and educational innovation projects initiated by Regional Institute of Postgraduate Education of Ukraine (RIPE) including RIPE Sumy, Odessa Regional Institute of Teachers, RIPE Kirovograd, Kharkov Academy of lifelong learning, Rivne RIPE, Ivano-Frankivsk RIPE, Poltava RIPE. It was found that the activity of only the last four educational institutions is an example of the full information support educational innovation in the regions and countries. The emphasis is on creating and printing open source information support educational innovation - "Catalogue of educational innovation and educational innovation", drawn up by scientists of the Institute of information technology and training in 2013. Comparison experiences and approaches to support and promote innovation in the Ukraine with Russia and Poland. It is noted that in a special institution that is responsible for organizing and conducting competitions for students and teachers at the regional level, but a catalog or database of educational innovation at the level of secondary education are open to the educational community, no. Emphasized that the most important and useful for comparison with Ukrainian Polish experience. Presented by "information card pedagogical innovation (according to the Department of Education in Warsaw)," by which the school management informed about educational innovations that they implement. Been urgent need to create an electronic catalog of pedagogical innovations in Ukraine


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського