Редчук Р. О. Формування готовності майбутніх фахівців з документознавства до професійної взаємодії у сфері соціальних комунікацій : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Р. О. Редчук; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 20 c. - укp.Розглянуто формування готовності майбутніх фахівців з документознавства до професійної взаємодії у сфері соціальних комунікацій (СК). Вперше виявлено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови формування готовності майбутніх фахівців з документознавства до професійної взаємодії у сфері СК, до яких віднесено: інформаційне забезпечення змісту вищої професійної освіти майбутніх фахівців з документознавства; пріоритет суб'єкт-суб'єктних відносин між викладачем і студентами у педагогічному процесі; поєднання традиційних форм навчання з інноваційними, які спрямовують студента за умов, максимально наближених до реальних життєвих ситуацій; орієнтація освітнього процесу ВНЗ на професійно-особистісний саморозвиток майбутніх фахівців з документознавства. Розроблено та теоретично обгрунтовано модель формування готовності майбутніх фахівців з документознавства до професійної взаємодії у сфері СК, яка структурно представлена цільовим, змістовим, технологічним та оцінювально-результативним блоками та реалізується на принципах соціальної обумовленості цілей та змісту ВНЗ, професійної спрямованості навчання, креативності, активності та самостійності студентів, суб'єктності взаємодії викладачів і студентів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч242
Шифр НБУВ: РА415667 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|