РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000576128<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Калугіна Н. А. 
Маркетингова стратегія розвитку телекомунікаційного підприємства на засадах диверсифікації : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Н. А. Калугіна; Одес. нац. акад. зв'язку ім. О.С. Попова. - Одеса, 2015. - 20 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано науково-методичні положення та прикладні підходи щодо формування та реалізації маркетингової стратегії розвитку телекомунікаційного підприємства (ТКП) на засадах диверсифікації. Розроблено науково-прикладний підхід щодо формування маркетингової стратегії розвитку ТКП на засадах диверсифікації. Удосконалено підхід до виділення стратегічних зон господарювання із урахуванням ризику, методичні положення до формування маркетингових комунікаційних каналів та оцінювання ефекту від реалізації стратегії. Набуло подальшого розвитку термінологічний апарат щодо маркетингової стратегії та диверсифікації, угрупування передумов диверсифікації діяльності ТКП, складові організаційної структури управління диверсифікованим ТКП.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)386.1-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА415621 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського