Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000576334<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Гринчуцький В. І. Формування виробничої програми підприємства: маркетинговий аспект : монографія / В. І. Гринчуцький, Т. І. Сабецька; Терноп. нац. екон. ун-т. - Тернопіль : Крок, 2014. - 226 c. - Бібліогр.: с. 211-224 - укp.Розглянуто проблему планування виробничої програми промислового підприємства на основі маркетингових досліджень. Вивчено стан виробничого планування та практичного використання маркетингових інструментів сільськогосподарськими машинобудівними підприємствами України. Запропоновано алгоритм проведення комплексного маркетингового аналізу зовнішнього макросередовища в процесі виробничого планування для підприємств зазначеної галузі. Розроблено модель визначення оптимальної зони альтернатив для вибору планового обсягу продукції підприємства в межах формування ним виробничої програми. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.528.52-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА792017 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|