Студінська Г. Я. Ефективний бренд: бек-офіс та франт-офіс вищого навчального закладу / Г. Я. Студінська // Екон. вісн. ун-ту : зб. наук. пр.. - 2015. - Вип. 24/1. - С. 14-18. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Формування сучасного ринку освітніх послуг супроводжується бурхливим розвитком комерційного бренду товарів, послуг, персон, подій, територій - всього, що потребує диференціації від подібного та ефективної ідентифікації споживачами. Створення бренду вищого навчального закладу - найкоротший шлях до його ідентифікації. Предметом дослідження є бек-офіс та франт-офіс вищого навчального закладу, як інтегруючих елементів бренду учбового закладу. Мета роботи - обгрунтування необхідності гармонійного розвитку бек-офісу та франт-офісу ВНЗ, що забезпечує умови для створення його ефективного бренду. У процесі дослідження використовувались принципи системності загального зв'язку та поєднання форми та сутності. Для досягнення мети були використані: синергетичний підхід до вивчення інтеграції бек-офісу та франт-офісу; управлінський підхід до процесу керування брендом ВНЗ в конкретних ринкових та споживчих умовах. Практичне значення одержаних результатів полягає в теоретичному обгрунтуванні бренду ВНЗ крізь призму бек-офісу та франт-офісу та практичного застосування цих знань в процесі брендування вищих навчальних закладів для підвищення їх конкурентоспроможності та ефективності діяльності в ринкових умовах господарювання. Висновки: ефективність бренду ВНЗ забезпечується оптимальним співвідношенням форми та змісту - його бек-офісом та франт-офісом, що вимагає процес брендування здійснювати в цих напрямках. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)497.40-803.43 + Ч484(4УКР) к94
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73720 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|