Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000580399<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Дмитрієв В. Ю. Управління якістю маркетингової діяльності вищих навчальних закладів III - IV рівнів акредитації : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.06 / В. Ю. Дмитрієв; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси, 2015. - 20 c. - укp.Розкрито сутність маркетингу в системі вищої освіти, зміст, структуру маркетингової діяльності та стратегії ВНЗ. Визначено цілі та завдання маркетингу в управлінні якістю діяльності ВНЗ. Обгрунтовано концепцію маркетингового менеджменту у сфері послуг ВНЗ IIІ - IV рівнів акредитації. З'ясовано критерії оцінювання якості маркетингової діяльності у цих закладах. Розроблено систему управління якістю маркетингової діяльності з урахуванням методології системи менеджменту якості діяльності ВНЗ, експериментально перевірено її ефективність. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) к94
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА415414 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|