РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000580399<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Дмитрієв В. Ю. 
Управління якістю маркетингової діяльності вищих навчальних закладів III - IV рівнів акредитації : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.06 / В. Ю. Дмитрієв; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси, 2015. - 20 c. - укp.

Розкрито сутність маркетингу в системі вищої освіти, зміст, структуру маркетингової діяльності та стратегії ВНЗ. Визначено цілі та завдання маркетингу в управлінні якістю діяльності ВНЗ. Обгрунтовано концепцію маркетингового менеджменту у сфері послуг ВНЗ IIІ - IV рівнів акредитації. З'ясовано критерії оцінювання якості маркетингової діяльності у цих закладах. Розроблено систему управління якістю маркетингової діяльності з урахуванням методології системи менеджменту якості діяльності ВНЗ, експериментально перевірено її ефективність.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) к94

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА415414 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського