![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000580442<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Миленька Г. Д. Теоретична спадщина Г. Е. Лессінга в контексті європейського культуротворення : автореф. дис. ... д-ра мистецтвознавства : 26.00.01 / Г. Д. Миленька; НАН України, Ін-т мистецтвознавства, фольклористики та етнології ім. М.Т. Рильського. - Київ, 2015. - 40 c. - укp.Узагальнено досвід досліджень естетико-мистецтвознавчої спадщини Г. Е. Лессінга в галузі драматургії та театру. Показано специфіку виробленого Г. Е. Лессінгом понятійно-категоріального апарату в галузі естетики та мистецтва та особливості її концептуалізації. Осмислено культурологічний аспект естетико-мистецтвознавчих розвідок німецького мислителя. Підкреслено зв'язок естетичних ідей німецького Просвітництва із теоретичним осмисленням Г. Е. Лессінгом проблем театральної культури. Простежено динаміку розвитку театральної естетики Німеччини доби Просвітництва. Виявлено розбіжність у поглядах Г. Е. Лессінга та Й. X. Готшеда щодо моделі професіоналізації німецького театру. Визначено спільне концептуальне поле театральних поглядів Г. Е. Лессінга і Й. В. Гете в контексті фундаментальних просвітницьких ідей та здійснено їх порівняльний аналіз. Розкрито особливості штюрмерського періоду в структурі естетико-мистецтвознавчої думки Німеччини другої половини XVIII ст. Виявлено концептуальні перетини у поглядах Г. Е. Лессінга і Ф. Шіллера щодо завдань і специфіки театру в контексті культуротворчих процесів німецького Просвітництва. Досліджено внесок Г. Е. Лессінга у розробку проблеми видів мистецтва. Розглянуто інтерпретацію "теорії знаків" Г. Е. Лессінга у праці Й. Г. Гердера та аналіз "семантичної" проблематики "Лаокоону" в естетичній думці XX ст. Проаналізовано положення Г. Е. Лессінга щодо специфіки акторської творчості. Показано вплив німецької народної культури на формування естетико-мистецтвознавчих орієнтирів Г. Е. Лессінга і Й. В. Гете. Виявлено проекції естетико-мистецтвознавчих ідей Г. Е. Лессінга в європейському культуротворенні. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю3(4НІМ)5-535.18
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА415532 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|