Коляда Т. В. Організаційно-педагогічні засади функціонування елітних шкіл у Великій Британії (XIX - перша половина XX ст.) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Т. В. Коляда; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Умань, 2015. - 20 c. - укp.Наведено теоретичне узагальнення і новий підхід до вирішення важливого й актуального завдання, що виявляється у визначенні організаційно-педагогічних засад функціонування елітних шкіл у Великій Британії у XIX - першій половині XX ст. Розкрито засади їх діяльності, провідні ідеї, форми роботи, методи, що робить ці школи елітними осередками політичного, наукового, культурно-освітнього життя Великої Британії. Охарактеризовано етапи розвитку елітної шкільної освіти у Великій Британії у XIX - першій половині XX ст. Визначено організаційні та педагогічні засади їх функціонування. З'ясовано непересічне значення елітних шкіл як політичного, наукового та культурно-освітнього осередку у житті країни. Подальшого розвитку набуло висвітлення ролі елітної освіти та педагогічної думки в розвитку середньої шкільної освіти у Великій Британії у досліджуваний період. До наукового обігу введено нові історичні факти, маловідомі та невідомі документи, що розширюють історико-педагогічне знання щодо існування у шкільній практиці Великої Британії такого унікального явища, як "паблік скулз", колективи яких зберігали кращі традиції елітної освіти. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4ВЕЛ)714
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА415992 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|