Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000580723<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Михайлова М. В. Маркетингове планування в підприємствах ресторанного господарства : монографія / М. В. Михайлова, О. В. Жегус; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : Вид-во Іванченка І.С., 2015. - 228 c. - Бібліогр.: с. 142-155 - укp.Наведено результати наукових досліджень теорії та практики маркетингового планування в підприємствах ресторанного господарства, які одержані на основі обгрунтовання комплексу маркетингу для зазначених підприємств з урахуванням специфіки ресторанних послуг; обгрунтовання моделі маркетингового планування на підприємствах. Охарактеризовано тенденції розвитку ринку ресторанних послуг. Оцінено стан та перспективи розвитку ресторанного господарства. Досліджено організацію та основні аспекти маркетингової діяльності в підприємствах ресторанного господарства та визначено її активність. Виявлено специфіку поведінки споживачів ресторанних послуг та здійснено сегментацію за соціально-демографічними і поведінковими чинниками. Приділено увагу прогнозуванню тенденцій розвитку ринку ресторанних послуг. Удосконалено теоретико-методичні засади маркетингового планування та розробки маркетингової програми підприємств ресторанного господарства. Надано практичні рекомендації щодо контролю реалізації маркетингового плану. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)424.14-212.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА792415 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|