РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000580913<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Розвиток маркетингу в умовах глобалізації: сучасні тенденції та перспективи : монографія / Н. Голда, О. Міщук, О. Загородна, І. Спільник, Л. Ковальчук; ред.: Р. В. Федорович; Терноп. нац. техн. ун-т ім. І. Пулюя. - Тернопіль : Вид-во ТНТУ ім. І. Пулюя, 2015. - 419 c. - укp.

Проаналізовано шляхи застосування математико-статистичних методів у маркетинговому аналізі. Розглянуто ефективне управління витратами як спосіб підвищення конкурентоспособності суб'єктів ринку. Викладено методичні аспекти прогнозування споживчого попиту. Запропоновано шляхи вдосконалення системи управління розвитком компетенцій науково-педагогічного персоналу як основу підвищення його конкурентоспроможності. Окреслено методичні аспекти розвитку конкурентних переваг на ланках ланцюга формування вартості машинобудівної продукції. Проведено теоретико-функціональний аналіз маркетингових інтелектуальних активів і взаємодій їх основних компонентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА792996 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського