РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000581195<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Рекламний менеджмент : навч. посіб. / уклад.: О. П. Луцій, Я. С. Ларіна, Л. В. Забуранна, І. О. Ковшова. - Київ : Вид-во Європ. ун-ту, 2014. - 327 c. - Бібліогр.: с. 325-327 - укp.

Запропоновано концептуальні, теоретичні та методичні положення сучасного рекламного менеджменту та складові системи управління рекламною діяльністю підприємства. Сформульовано методологічні підходи до визначення цілей та завдань реклами, планування та організації проведення рекламних кампаній. Розглянуто теоретико-прикладні положення щодо виробництва електронних та друкованих рекламних звернень. Показано взаємозв'язок реклами і маркетингу, визначено головні тенденції розвитку глобального та національного ринків реклами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81-212.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА793812 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського