РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000581392<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Коломієць С. С. 
Концепція створення освітньо-наукової програми підготовки за освітньо-науковим рівнем - доктор філософії / С. С. Коломієць, О. С. Синекоп // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2014. - № 3/4. - С. 5-11. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Виокремлено мету, ціль та принципи підготовки за новим освітньо-науковим рівнем – доктор філософії з теорії та методики навчання: германські мови. Описано кожний блок програми, а також ряд завдань, які необхідно вирішувати в межах кожного з них. Визначено ключові принципи організації навчання, а саме: сталого розвитку суспільства та освіти, міжнародної інтеграції та інтеграції системи вищої освіти, наступності процесу здобуття цієї освіти та відкритості. Окремим структурним блоком виділено обгрунтування змісту освітньо-наукової програми, в якому визначено дефініційне поле компетентностей у контексті триєдиної множини здатностей, знань і вмінь. Викладено ключові стратегії дослідницько-стратегічної компетентності: варіативну та інваріативну складові, в змісті яких особливе місце займає індивідуальна траєкторія підготовки аспіранта.

Выделены цель и принципы подготовки по новому образовательно-научному уровню – доктор философии по теории и методике обучения: германские языки. Описаны каждый блок программы, а также ряд задач, которые необходимо решать в рамках каждого из них. Определены ключевые принципы организации обучения, а именно: устойчивого развития общества и образования, международной интеграции и интеграции системы системы высшего образования, преемственности процесса получения этого образования и открытости. Отдельным структурным блоком выделено обоснование содержания образовательно научной программы, в котором определены дефинициальные грани компетенций в контексте триединого множества способностей, знаний и умений. Выделены ключевые стратегии опытно-стратегической компетентности: вариативная и инвариативная составляющие, в содержании которых особое место принадлежит индивидуальной траектории подготовки аспиранта.

The problem of the concept creation of education and research training program on the educational and scientific level ¬ doctor of philosophy (PhD) is considered; the factors of the creation of educational and research training program are identified; the purpose and set of goals are outlined; learning principles (sustainable development and education, international integration and integration of Ukraine higher education in the European Higher Education area).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143-914.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського