Mospan N. V. European higher education area development:results and prospects / N. V. Mospan // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2014. - № 3/4. - С. 22-26. - Бібліогр.: 5 назв. - англ.Зроблено аналіз результатів розвитку Європейського простору вищої освіти (ЄПВО) після приєднання до Болонського процесу східноєвропейських країн за такими критеріями: розширення системи вищої освіти, інтеграція в Болонську трициклічну структуру навчання; європейська система накопичення балів; Національна рамка кваліфікацій; мобільність студентів. Визначено та спрогнозовано подальші напрями розвитку ЄПВО, ключовими з яких визначено розширення систем вищої освіти, подальше впровадження Національних рамок кваліфікацій. Проанализированы результаты развития Европейского пространства высшего образования (ЕПВО) после присоединения восточноевропейских стран к Болонскому процессу, учитывая следующие критерии: расширение системы высшего образования, интеграция в Болонскую трициклическую структуру обучения; европейская система накопления баллов; Национальная рамка квалификаций; мобильность студентов. Определены и спрогнозированы дальнейшие направления развития ЕПВО, ключевым из которых определено расширение систем высшего образования, дальнейшее внедрение Национальных рамок квалификаций. Eastern European countries on the following criteria: the expansion of higher education, integration into the Bologna tricyclic structure learning, european system of accumulation points, national Qualifications Framework; student mobility. Determined and predicted future directions of YEVPO, the key of which determined the expansion of higher education, further implementation of national qualifications frameworks. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|