РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000581406<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Пироженко Л. В. 
Реформування змісту загальної середньої освіти - провідна тенденція розвитку української школи 60 - 80-х років XX століття / Л. В. Пироженко // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2014. - № 3/4. - С. 109-112. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Зроблено історичний екскурс в процес реформування загальної середньої освіти, який показано в чотирьохетапному розрізі: І – організаційна підготовка та психолого-педагогічне обгрунтування реформування; II – експериментальна перевірка проектів нових навчальних планів; III –упровадження в навчальний процес нового змісту освіти; IV – наукове розроблення теоретичних основ змісту освіти. Приділено увагу розгляду особливостей впровадження факультативних занять і занять за вибором, впровадження яких розширило можливості для самореалізації всіх учасників освітнього процесу. Виявлено послідовність здійснення процесу реформування змісту загальної середньої освіти в межах 1960 - 1980-х рр. у системі ключових тенденцій: проектування – підготовка – експериментальна перевірка – коригування – впровадження.

Сделан исторический экскурс в процесс реформирования общего среднего образования, которое представлено в четырехэтапном проявлении: І - организационная подготовка и психолого-педагогическое обоснование реформирования; II – экспериментальная проверка проектов новых учебных планов; III – внедрение в учебный процесс нового содержания образования; IV – научная разработка теоретических основ содержания образования. Уделено внимание особенностям внедрения факультативных занятий и занятий по выбору, внедрение которых расширило бы возможности для самореализации всех участников образовательного процесса. Выявлена последовательность осуществления процесса реформирования содержания общего среднего образования в рамках 1960 - 1980-х гг. в системе ключевых понятий: проектирование – подготовка – экспериментальная проверка – корректировка – внедрение.

Taking into consideration the relevant tendencies of developing school education, the theme of research has been defined: to analyze the stages of reforming the content of general secondary education in mid- 1960s-1980s, to characterize the factors, which ensured the efficacy of this complicated, multi-vectorial process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського