Пироженко Л. В. Реформування змісту загальної середньої освіти - провідна тенденція розвитку української школи 60 - 80-х років XX століття / Л. В. Пироженко // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2014. - № 3/4. - С. 109-112. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Зроблено історичний екскурс в процес реформування загальної середньої освіти, який показано в чотирьохетапному розрізі: І – організаційна підготовка та психолого-педагогічне обгрунтування реформування; II – експериментальна перевірка проектів нових навчальних планів; III –упровадження в навчальний процес нового змісту освіти; IV – наукове розроблення теоретичних основ змісту освіти. Приділено увагу розгляду особливостей впровадження факультативних занять і занять за вибором, впровадження яких розширило можливості для самореалізації всіх учасників освітнього процесу. Виявлено послідовність здійснення процесу реформування змісту загальної середньої освіти в межах 1960 - 1980-х рр. у системі ключових тенденцій: проектування – підготовка – експериментальна перевірка – коригування – впровадження. Сделан исторический экскурс в процесс реформирования общего среднего образования, которое представлено в четырехэтапном проявлении: І - организационная подготовка и психолого-педагогическое обоснование реформирования; II – экспериментальная проверка проектов новых учебных планов; III – внедрение в учебный процесс нового содержания образования; IV – научная разработка теоретических основ содержания образования. Уделено внимание особенностям внедрения факультативных занятий и занятий по выбору, внедрение которых расширило бы возможности для самореализации всех участников образовательного процесса. Выявлена последовательность осуществления процесса реформирования содержания общего среднего образования в рамках 1960 - 1980-х гг. в системе ключевых понятий: проектирование – подготовка – экспериментальная проверка – корректировка – внедрение. Taking into consideration the relevant tendencies of developing school education, the theme of research has been defined: to analyze the stages of reforming the content of general secondary education in mid- 1960s-1980s, to characterize the factors, which ensured the efficacy of this complicated, multi-vectorial process. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|