Кучерак І. В. Використання технологій брендингу в системі управління вищих навчальних закладів / І. В. Кучерак // Пед. науки : зб. наук. пр.. - 2013. - Вип. 63. - С. 300-303. - Бібліогр.: 6 назв - укp.Розглянуто теоретичні аспекти формування бренду ВНЗ, особливості використання інноваційних технологій брендингу в сфері управління ВНЗ. Конкретизовано зміст поняття “бренд ВНЗ”. Визначено основні завдання брендингу в освітній сфері. Рассмотрены теоретические аспекты формирования бренда ВУЗ, особенности использования инновационных технологий брендинга в сфере управления ВУЗ. Конкретизировано содержание понятия “бренд ВУЗ”. Определены основные задачи брендинга в образовательной сфере. The theoretical aspects of formation of a brand of a higher educational institution, features of the use of innovative technologies of brend in the field of management higher educational establishments is considered. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.41
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|