РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000581783<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кучерак І. В. 
Використання технологій брендингу в системі управління вищих навчальних закладів / І. В. Кучерак // Пед. науки : зб. наук. пр.. - 2013. - Вип. 63. - С. 300-303. - Бібліогр.: 6 назв - укp.

Розглянуто теоретичні аспекти формування бренду ВНЗ, особливості використання інноваційних технологій брендингу в сфері управління ВНЗ. Конкретизовано зміст поняття “бренд ВНЗ”. Визначено основні завдання брендингу в освітній сфері.

Рассмотрены теоретические аспекты формирования бренда ВУЗ, особенности использования инновационных технологий брендинга в сфере управления ВУЗ. Конкретизировано содержание понятия “бренд ВУЗ”. Определены основные задачи брендинга в образовательной сфере.

The theoretical aspects of formation of a brand of a higher educational institution, features of the use of innovative technologies of brend in the field of management higher educational establishments is considered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського