Ушмарова В. В. Системний підхід у дослідженні готовності магістрів до викладання педагогічних дисциплін / В. В. Ушмарова // Пед. науки : зб. наук. пр.. - 2013. - Вип. 63. - С. 362-367. - Бібліогр.: 11 назв - укp.На підставі теоретичного аналізу сутності системного підходу здійснено вивчення й узагальнення поглядів науковців щодо структурних компонентів готовності, виокремлення інваріантних, варіативних і специфічних компонентів готовності, уточнення розуміння готовності магістрів до викладання педагогічних дисциплін у контексті системного підходу. На основании теоретического анализа сути системного подхода осуществлено изучение и обобщение взглядов ученых на структурные компоненты готовности, вычленение инвариантных, вариативных и специфических компонентов готовности, уточнение понимания готовности магистров к преподаванию педагогических дисциплин в контексте системного подхода. The theoretical analyze of system approach essence is presented. Studying and generalization of scientists’ views about structural availability components, separation of invariant, variable and specific components of availability, specification of realization to teaching in system approach context are carried out. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|