РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000581807<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Борисенко І. 
Особливості курирулуму початкової освіти Шотландії / І. Борисенко // Порівнял.-пед. студії. - 2013. - № 4. - С. 20-25. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Проаналізовано ідеологію, ключові принципи конструювання та структуру курикулуму початкової освіти Шотландії. Названо етапи розвитку концепції курикулуму в Шотландії. Наведено приклади інновацій в оцінюванні навчальних досягнень учнів у початковій школі Шотландії. Визначено основні ідеї розвитку "Курикулуму для досконалості": результативний підхід; індивідуалізація процесу навчання; принцип дитиноцентрованості; складання характеристики учнівських досягнень у зручній для дитини формі; формування в учнів уміння вчитися; гарантування кожній дитині навчання, темп і вимоги до якого відповідають її індивідуальним особливостям; обов’язковий взаємозв’язок між усіма аспектами навчання. Виокремлено ключові принципи конструювання курикулуму початкової школи в Шотландії: складність і задоволення для мотивації учнів до навчання, реалізація індивідуального потенціалу кожної дитини; простір для організації різних видів класної й позакласної діяльності; глибина, можливість розвитку в учня різних типів мислення, персоналізація і вибір, що враховує індивідуальні потреби і підтримує талант кожної дитини; зв’язок між різними аспектами навчання протягом тривалого періоду часу; доцільність, необхідність вчитися та можливість застосування результатів навчання у житті.

Проанализированы идеология, ключевые принципы конструирования и структура куррикулума начального образования Шотландии. Приведены примеры инноваций в оценке учебных достижений учащихся в начальной школе Шотландии. Определены основные идеи развития "Куррикулума совершенства": результативный подход; индивидуализация процесса обучения; принцип ребенкоцентрированности; составление характеристики ученических достижений в удобной для ребенка форме; формирование в учащихся умения учиться; взаимосвязь между всеми аспектами обучения. Выделены ключевые принципы конструирования куррикулума начальной школы в Шотландии: сложность и мотивация учащихся к обучению, реализация индивидуального потенциала каждого ребенка; пространство для организации различных видов классной и внеклассной деятельности; возможность развития в учеников разных типов мышления, персонализация и выбор, учитывающие индивидуальные потребности каждого ребенка; связь между различными аспектами обучения в течение длительного периода времени; целесообразность, необходимость учиться и применять результаты обучения в жизни.

Analyzed ideology key principles of design and structure of the curriculum of primary education in Scotland. Named stages of concept curriculum in Scotland. Examples of innovations in the assessment of student achievements in primary school in Scotland.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4ВЕЛ1)714.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського