РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000581816<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Лавриченко Н. 
Якість освіти як культурно-детерміноване поняття / Н. Лавриченко // Порівнял.-пед. студії. - 2013. - № 4. - С. 79-89. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розглянуто питання якості освіти як культурно детермінованого поняття. Висвітлено поняття цивілізаційного підходу до розуміння якості освіти як терміна та педагогічного явища. Проаналізовано науковий доробок відомого американського вченого Елвіна Тоффлера стосовно перетворень в трьох типах суспільства. Акцентовано увагу на змінах в освіті та як вони впливають на основні стратегії. Стверджується революційний характер трансформацій в освіті, що відбувається в процесі поглинання індустріальної хвилі постіндустріальною. Викладено принципові відмінності освіти індустріальної та постіндустріальної хвиль; названо систему базових понять системи освіти постіндустріального суспільства, які характерні для педагогічного процесу та його результатів. Розглянуто набуті знання як засіб досягнення особистістю й суспільним загалом вищого рівня добробуту, духовного багатства, культурної й інформаційної обізнаності, творчої свободи й мобільності у світі.

Рассмотрены вопросы качества образования как культурно детерминированного понятия. Раскрыто содержание понятия цивилизационного подхода к пониманию качества образования как термина и педагогического явления. Проанализирован научный потенциал известного американского ученого Элвина Тоффлера по преобразованию системы образования в трех типах общества. Акцентировано внимание на изменениях в образовании и как они влияют на основные стратегии. Утверждается революционный характер трансформаций в образовании, происходящий в процессе поглощения индустриальной волны постиндустриальной. Изложены принципиальные отличия образования общества индустриальной и постиндустриальной волн; определена система базовых понятий образования постиндустриального общества, которые характерны для педагогического процесса и его результатов. Рассмотрены знания как средство достижения личностью и обществом в целом высокого уровня благосостояния, духовного богатства, культурной и информационной осведомленности, творческой свободы и мобильности в мире.

Educational effectiveness and quality are influenced by the development of labour force andculture as civilization which in its turn defines the life of social beings including educational ones.The author applies civilization approach suggested by Elwin Toffler to analyzing educational qualityboth as the term and a social phenomenon. This implies studying quality transformations in the three types of society characterized by E. Toffler: agrarian, industrial, and postindustrial, graduallychanging each other in civilization waves.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського