РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000581818<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Листопад О. 
Зарубіжні теорії менеджменту освітніх інновацій / О. Листопад // Порівнял.-пед. студії. - 2013. - № 4. - С. 97-101. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Проаналізовано сучасні зарубіжні теорії управління інноваційними процесами в освіті. Розглянуто концепції, покладені в основу менеджменту освітніх інновацій, зокрема: теорію управління інноваційними процесами в освіті, інституційний менеджмент, fashion-менеджмент, менеджмент організаційної культури, концепцію раціонального менеджменту. Обґрунтовано нові підходи до роботи зі споживачами інноваційних продуктів й розроблено систему формування міцних зв'язків з ними. Розкрито основні напрями управління споживацькими інноваціями, в тому числі: вивчення загальних потреб споживачів, потреб споживачів інноваційної продукції, соціальні зв’язки зі споживачами, відповідальність виробників інноваційної продукції. Визначено напрями управління інноваційною активністю: задоволення найбільш гострих та актуальних потреб ринку, запровадження блокового підходу в існуючі моделі, адаптація існуючих моделей до нових ринків товарів і послуг. Спрогнозовано тенденції скорочення часу реалізації інноваційного продукту і прискорення інноваційного процесу. Окреслено пріоритетні завдання модернізації сучасного управління освітою.

Проанализированы современные зарубежные теории управления инновационными процессами в образовании. Рассмотрены концепции, положенные в основу менеджмента образовательных инноваций, в частности: теория управления инновационными процессами в образовании, институциональный менеджмент, fashion-менеджмент, менеджмент организационной культуры, концепция рационального менеджмента. Обоснованы новые подходы к работе с потребителями инновационных продуктов и разработана система формирования прочных связей с ними. Раскрыты основные направления управления потребительскими инновациями, в том числе: изучение общих потребностей потребителей, потребностей потребителей инновационной продукции, социальные связи с потребителями, ответственность производителей инновационной продукции. Определены направления управления инновационной активностью: удовлетворение наиболее острых и актуальных потребностей рынка, введение блочного подхода к существующей модели, адаптация существующих моделей к новым рынкам товаров и услуг. Спрогнозированы тенденции сокращения времени реализации инновационного продукта и ускорения инновационного процесса. Очерчены приоритетные задачи модернизации современного управления образованием.

The paper is dedicated to analysis of foreign educational innovation management; systematization of concepts which lay in the foundation of educational innovation management; extrapolation of the foreign approaches of innovation management on education, aimed at distinguishing the primary tasks of modern education management modernization.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4/8) к

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського