РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000581823<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Чернякова Ж. 
Інтернаціоналізація європейського освітнього простору / Ж. Чернякова // Порівнял.-пед. студії. - 2013. - № 4. - С. 125-131. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Охарактеризовано етапи розвитку та окреслено пріоритетні завдання інтернаціоналізації європейського освітнього простору. Проведено аналіз нормативних офіційних документів з цього питання.

Рассмотрены основные этапы развития интернационализации европейского образовательного пространства (ЕОП). Выделены основные этапы развития интернационализации ЕОП: в течение первого этапа наблюдается усиление интереса к интернационализации образования; на этапе активизации сотрудничества на международном и европейском уровнях утвержден ряд образовательных документов, которые продолжают расширять границы международного образования и признают интернационализацию ключевым вектором трансформации образования; на этапе многоуровневой координации и интеграции в рамках Лиссабонского соглашения признаны ключевые направления интернационализации европейского образовательного пространства, в т. ч. внедрение европейских гуманистических ценностей, обеспечение конкурентоспособности европейских стран, совершенствование профессионально-педагогической подготовки учителей Европы в контексте интернационализации. Проанализированы нормативные официальные документы по проблемам интернационализации образования. Определены приоритетные задачи развития интернационализации европейского измерения образования.

The entry of Ukraine into the global and European educational space leads to a qualitative transformation of education in line with the international development tendencies. The internationalization of education is a priority vector of current educational policy in Europe and the world. Spreading the process of internationalization of education at all levels of educational space needs the study of the works of foreign authors who characterize the educational space from the Standpoint of multidimensionality and polisubjectivity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського