РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000581824<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Волинець Л. 
Оцінювання як механізм забезпечення якості загальної середньої освіти Фінляндії / Л. Волинець // Порівнял.-пед. студії. - 2013. - № 4. - С. 132-138. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

Розглянуто особливості системи оцінювання якості загальної середньої освіти у Фінляндії, а саме: відмова від принципу високого рівня підзвітності та контролю шкіл на основі зовнішнього стандартизованого тестування; інтегрована цілісність, яка складається з оцінювання на національному рівні та самооцінювання на місцевому рівні; відмова від підзвітності вчителів за навчальні результати; помірне використання оцінювання навчальних досягнень учнів. Підкреслено особливості оцінювання учнів, яким не виставляють ніяких оцінок до 9-ти років, а у період 9 - 11 років починається оцінювання знань учнів, але не у формі балів, при цьому оцінювання в балах запроваджуються лише на 6-му році навчання. Зазначено, що одним із видів здійснення зворотного зв'язку є описи досягнень учнів, які вони отримують у кінці кожного навчального року, де повинно поєднуватися вербальне та цифрове оцінювання, в яких учитель може показати прогрес учня з вивчення того чи іншого предмета. Висвітлено складники фінської національної системи оцінювання. Зроблено висновок, що фінська система оцінювання якості загальної середньої освіти робить освітній процес більш успішним і високоефективним.

Рассмотрены особенности системы оценивания качества общего среднего образования в Финляндии, в частности: отказ от принципа высокого уровня подотчетности и контроля школ на основе внешнего стандартизированного тестирования; интегрированная целостность, состоящая из оценивания на национальном уровне и самооценивания на местном уровне; отказ от подотчетности учителей за учебные результаты, умеренное использование оценивания учебных достижений учеников. Названы особенности оценивания учеников, которым не выставляют никаких оценок до 9-ти лет, а в период с 9 - 11 лет начинается оценивание знаний учеников, но не в балльном формате, оценивание в баллах вводится только на 6-м году обучения. Одним из видов осуществления обратной связи являются описания достижений учащихся, которые они получают в конце каждого учебного года, где должно сочетаться вербальное и цифровое оценивание, в котором учитель может показать прогресс ученика в изучении того или иного предмета. Выделены составляющие финской национальной системы оценивания. Сделан вывод, что финская система оценивания качества общего среднего образования делает образовательный процесс более успешным и высокоэффективным.

The article analyzes peculiarities of the system of education quality evaluation in Finland. These peculiarities act as tools for ensuring education system quality. The first peculiar feature of the Finnish evaluation system is the rejection of the transnational principle of high accountability and control of schools based on external standardized testing. Instead, in Finland, evaluation is used for development and effective management.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4ФІН)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського