Печко О. М. Формування професійного мислення майбутніх учителів фізичної культури засобами педагогічних ситуацій : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. М. Печко; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Житомир, 2015. - 20 c. - укp.Проаналізовано сутність і взаємозв'язок базових понять дослідження, розглянуто специфіку й особливості професійного мислення вчителя фізичної культури. Виокремлено й охарактеризовано критеріальні характеристики досліджуваного феномену. Визначено методи та засоби формування професійного мислення вчителів фізичної культури. Розглянуто та систематизовано педагогічні основи використання специфічних педагогічних ситуацій у процесі підготовки фахівців визначеного профілю. Теоретично обгрунтовано, розроблено й експериментально перевірено ефективність авторської технології формування професійного мислення майбутніх вчителів фізичної культури засобами специфічних педагогічних ситуацій. Доведено, що її поетапна реалізація забезпечує позитивні зміни у рівнях сформованості (критичний, допустимий, достатній, оптимальний) професійного мислення. Розроблено відповідне навчально-методичне забезпечення, що сприяє підвищенню якості підготовки майбутніх вчителів фізичної культури. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р30
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА415939 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|