Вершигора Є. Ю. Маркетингова товарна політика : навч. посіб. для студентів ВНЗ / Є. Ю. Вершигора; Хмельниц. екон. ун-т. - Тернопіль : Астон, 2015. - 407 c. - Бібліогр.: с. 405-407 - укp.
Розкрито теоретичні основи ринкової економіки і сучасної товарної маркетингової політики. Увагу приділено питанням формування виробничої програми на основі прогнозування обсягу продажів і попиту. Розглянуто методи оцінювання рівня якості продукції. Охарактеризовано сферу задоволення потреб споживачів. Викладено методику вибору цільового ринку. Розкрито особливості сучасного маркетингу. Висвітлено інформацію про маркетингову товарну політику в ринковій економіці.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"