РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000582033<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Вершигора Є. Ю. 
Маркетингова товарна політика : навч. посіб. для студентів ВНЗ / Є. Ю. Вершигора; Хмельниц. екон. ун-т. - Тернопіль : Астон, 2015. - 407 c. - Бібліогр.: с. 405-407 - укp.

Розкрито теоретичні основи ринкової економіки і сучасної товарної маркетингової політики. Увагу приділено питанням формування виробничої програми на основі прогнозування обсягу продажів і попиту. Розглянуто методи оцінювання рівня якості продукції. Охарактеризовано сферу задоволення потреб споживачів. Викладено методику вибору цільового ринку. Розкрито особливості сучасного маркетингу. Висвітлено інформацію про маркетингову товарну політику в ринковій економіці.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73 + У9(4УКР)290-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА794628 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського