![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000582219<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Прийняття маркетингових рішень : монографія / А. В. Гавриленко, Ю. В. Скопінцев, Т. О. Гаврилко, К. І. Задорожна, С. Ю. Савін; ред.: Є. А. Пінчук. - Херсон : Грінь Д. С., 2015. - 288 c. - Бібліогр.: с. 268-288 - укp.Викладено теоретичні основи сучасного маркетингу. Розглянуто особливості поведінки споживача у складі референтної групи. Викладено теоретичні основи прийняття рішень на індивідуальному та колективному рівнях. Подано управлінську характеристику процесуальної організації прийняття маркетингових рішень. Розкрито особливості прийняття рішень в маркетинговій діяльності. Проведено аналіз програмних продуктів для вирішення маркетингових задач. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 + У9(4УКР)290-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА795390 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|