РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000582219<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Прийняття маркетингових рішень : монографія / А. В. Гавриленко, Ю. В. Скопінцев, Т. О. Гаврилко, К. І. Задорожна, С. Ю. Савін; ред.: Є. А. Пінчук. - Херсон : Грінь Д. С., 2015. - 288 c. - Бібліогр.: с. 268-288 - укp.

Викладено теоретичні основи сучасного маркетингу. Розглянуто особливості поведінки споживача у складі референтної групи. Викладено теоретичні основи прийняття рішень на індивідуальному та колективному рівнях. Подано управлінську характеристику процесуальної організації прийняття маркетингових рішень. Розкрито особливості прийняття рішень в маркетинговій діяльності. Проведено аналіз програмних продуктів для вирішення маркетингових задач.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 + У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА795390 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського