Лисак Г. Г. Управління комерційною діяльністю підприємства оптової торгівлі на основі ціннісних пріоритетів / Г. Г. Лисак // Бізнес Інформ. - 2015. - № 5. - С. 146-151. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.Надано загальну системно-функціональну модель управління комерційною діяльністю торговельного підприємства. Із позиції системного підходу управління комерційною діяльністю надано сукупність таких елементів, як суб'єкт, об'єкт, методи та засоби управління; із позиції функціонального підходу - функції, що об'єднані в групи з обгрунтування, реалізації та оцінки комерційної діяльності на підприємстві оптової торгівлі. На основі концепції ціннісно орієнтованого управління розроблено модель оцінки та обгрунтування заходів з підвищення ефективності комерційної діяльності оптового підприємства. Виділено основні етапи реалізації цієї моделі, показано зв'язок між ними, розкрито їх зміст; надано показники, що відображають особливість ціннісної пропозиції оптового торговельного підприємства. Визначено напрями оцінювання цінності клієнтів та постачальників оптового торговельного підприємства. Для виявлення резервів підвищення ефективності комерційної діяльності обгрунтовано доцільність використання співвідношення сприйнятої цінності, ціни та собівартості реалізованих товарів. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.31-21
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|