Кирилюк Л. М. Переваги проведення тестового контролю як методу оцінювання студентів стоматологічного факультету / Л. М. Кирилюк, Н. А. Романюк, Л. Б. Антонюк, С. О. Іванов, Р. Б. Кобринський, Л. Ю. Плав'юк, Т. В. Павлюк // Прикарпат. вісн. НТШ. Сер. Пульс. - 2013. - № 4. - С. 190-194. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Зазначено, що Болонська система як один із варіантів освітнього протоколу, оптимізує якість навчання, додаючи до програми тренінгового процесу нові механізми та процедури, включаючи тестовий контроль. У втіленні цього процесу особливої актуальності набуває об'єктивізація та ефективність методик безперервного і всебічного контролю знань шляхом розробки певних педагогічних прийомів. Відомо, що процес контролю знань студентів є затратною в часі і відповідальною педагогічною операцією, непростою психологічною ситуацією для тих, кого контролюють, і для тих, хто контролює. З іншого боку, його правильна постановка сприяє покращанню якості підготовки фахівців. З огляду на вищесказане, зроблено висновок, що для поліпшення якості підготовки фахівця, правильна організація контрольного процесу є особливо необхідною. Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р863
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73616 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|