РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000585654<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Савченко В. Ф. 
Бінарність як ознака лекції з методики навчання фізики у вищому педагогічному навчальному закладі / В. Ф. Савченко // Пед. науки : зб. наук. пр.. - 2012. - Вип. 62. - С. 323-328. - Бібліогр.: с. 328 - укp.

Розглянуто бінарність як ознаку лекцій з методики навчання фізики у педагогічному ВНЗ. Акцентовано увагу на тезі, що двоїчність у таких лекціях не тільки стосується навчальних предметів, але і дійових осіб – лектора і слухачів. Доводено зумовленість такої двоїчності тим, що перед слуханням лекцій з методики навчання фізики студенти засвоїли не тільки повний курс фізики, але і курс психолого-педагогічних дисциплін. Тому виникає ситуація, в якій студент не тільки слухає виклад матеріалу лектором, але і сам змушений працювати над цим матеріалом, проводячи операції співставлення і узагальнення, організовуючи свою працю на основі попередньої підготовки і самоорганізації. Такий підхід до методичної лекції дозволив виявити нові особливості її структури і системи роботи слухачів-студентів та лектора-викладача.

Рассмотрена бинарность как признак лекций по методике обучения физике в педагогическом ВУЗ. Подчеркуто, что двоичность в таких лекциях касается не только учебных предметов, но и дейстующих лиц – лектора и слушателей. Объяснена обусловленность такой двоичности тем, что перед слушанием лекций по методике обучения физике студенты усваивают не только полный курс физики, но и курс психолого-педагогических дисциплин. Поэтому возникает ситуация, когда студент не только слушает изложение материала лектором, но и сам должен работать над этим материалом, проводя операции сопоставления и обобщения, организуя свою работу на основании предварительной подготовки и самоорганизации. Такой подход к методической лекции позволил выявить новые особенности её структуры и системы работы слушателей-студентов и лектора-преподавателя.

Consider binary as a sign of lectures on methods of teaching physics at the higher educational institution. Emphasizes the duality in these lectures are not only academic subjects, but also the action of individuals - lecturers and students. This is due to the fact that before listening to lectures on methods of teaching physics students learn not only the full course of physics, but also the course of psycho-pedagogical disciplines.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського