Микитюк С. О. Роль ресурсного підходу в психологічному супроводі навчально-виховного процесу у вищому педагогічному навчальному закладі / С. О. Микитюк // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр.. - 2013. - Вип. 44. - С. 224-234. - Бібліогр.: с. 234 - укp.Розкрито роль ресурсного підходу в психологічному супроводі навчально-виховного процесу у педагогічному ВНЗ, якій полягає у встановленні взаємозв’язку самореалізації особистості з потенційними можливостями психіки. Проаналізовано психолого-педагогічну літературу відомих науковців, визначено складові психологічного ресурсу особистості та вказано, що пізнавальні процеси, емоції, вольові якості належать до психологічного ресурсу особистості і приводять до реалізації власних зусиль на шляху просування до якісного позитивного результату. Раскрыта роль ресурсного подхода в психологическом сопровождении учебно-воспитательного процесса в педагогическом ВУЗ, который лежит в установлении взаимосвязи самореализации личности с потенциальными возможностями психики. Проанализированы психолого-педагогические труды известных ученых, в которых определены составляющие психологического ресурса личности и указано, что познавательные процессы, эмоции, волевые качества относятся к психологическим ресурсам личности и приводят к реализации собственных усилий на пути продвижения к качественному позитивному результату. The role of the resource approach to the psychological support of the educational process in higher educational establishments, which lies in the establishment of self-identity relationship with the potential of the psyche. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|