РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000585742<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Григор'єва М. А. 
Психолого-педагогічні аспекти інтенсифікації навчальної діяльності студентів / М. А. Григор'єва // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2012. - Вип. 34. - С. 19-27. - Бібліогр.: с. 26 - укp.

Визначено сутність інтенсифікації навчального процесу. Висвітлено психолого-педагогічні аспекти інтенсифікації навчальної діяльності студентів у ВНЗ. Доведено необхідність розроблення та застосування відкритої системи інтенсивного навчання. Запропоновано шляхи вдосконалення змісту навчального матеріалу. Обгрунтовано методи керівництва навчальним процесом, що мобілізують творчий потенціал особистості студентів. Зауважено, що традиційна технологія навчання повинна бути доповнена новими інтенсивними технологіями, заснованими на закономірностях пізнавальної діяльності.

Определена суть интенсификации учебного процесса. Освещены психолого-педагогические аспекты интенсификации учебной деятельности студентов в ВУЗ. Доказана необходимость разработки и использования открытой системы интенсивного обучения. Предложены пути усовершенствования содержания учебного материала. Обоснованы методы управления учебным процессом, которые мобилизуют творческий потенциал личности студентов. Отмечено, что традиционная технология обучения должна быть дополнена новыми интенсивными технологиями, основанными на закономерностях познавательной деятельности.

The essence of intensifying the educational process is explained. Psychological-pedagogical facets of intensifying the university students’ learning activity are highlighted. Necessity of creating and implementing an open intensive education system is proven. Ways of enhancing the curriculum content are suggested. Methods of managing the educational process, involving students’ creative potential, are explained. It is concluded that the traditional teaching techniques should be supplemented by new intensive techniques based on the patterns of cognitive activity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського