РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000585745<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Журавська Н. С. 
Проблемність - шлях до активізації навчання студентів зі спеціальних дисциплін / Н. С. Журавська // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2012. - Вип. 34. - С. 40-48. - Бібліогр.: с. 47-48 - укp.

Визначено та узагальнено методичні особливості проблемної лекції, семінару, практичного заняття у ВНЗ. Проаналізовано відповідні методичні прийоми, за допомогою яких викладач спонукає студентів до сумісних роздумів, дискусій, активного діалогічного спілкування. Наголошено, що обов’язковим елементом у навчальній взаємодії викладача і студентів є проблемне викладення матеріалу. На конкретних прикладах продемонстровано, як для проблемного викладу відбираються найважливіші розділи курсу, які складають основний концептуальний зміст спеціальної дисципліни, що є найціннішим для майбутньої професійної діяльності й найскладнішим для засвоєння студентами.

Определены и обобщены методические особенности проблемной лекции, семинара, практического занятия в ВУЗ. Проанализированы соответствующие методические приёмы, при помощи которых преподаватель побуждает студентов к совместным рассуждениям, дискуссиям, активному деловому общению. Подчёркнуто, что обязательным элементом в учебном взаимодействии преподавателя и студента является проблемное изложение материала. На конкретных примерах продемонстрировано, как для проблемного изложения отбираются самые важные разделы курса, которые составляют основное концептуальное содержание специальной дисциплины, что является немаловажным для будущей профессиональной деятельности и самым трудным для усвоения студентами.

Methodical peculiarities of problem lectures, seminars and workshops in universities are defined and systematized. Appropriate methodical techniques for prompting talks and discussions involving both teacher and students are analyzed. Emphasis is made on the necessity of problem-based material delivery in educational interaction between teacher and students. Article demonstrates specific examples of choosing for problem-based delivery the basic conceptual substance of the most important parts of curriculum, which appears of a considerable importance for the students’ future professional duties and of a particular difficulty for mastering.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.222

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського