РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000585748<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кокарева Е. О. 
Реалізація технології творчого саморозвитку студентів / Е. О. Кокарева // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2012. - Вип. 34. - С. 62-68. - Бібліогр.: с. 68 - укp.

Розглянуто теоретичні засади технології творчого розвитку студентів. Виокремлено евристичне навчання як засіб творчого саморозвитку майбутніх педагогів. Проаналізовано сутність феномену творчого саморозвитку та окреслено його функції. Узагальнено структурні компоненти творчого саморозвитку майбутніх педагогів: мотиваційний, когнітивний, креативний, організаційно-діяльнісний, рефлексивний. На основі визначених концептуальних положень щодо творчого саморозвитку теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено технологію його реалізації, модель якої відображає взаємозв’язок мотивів, мети, змістовно-процесуальної складової творчого саморозвитку, його компонентів, рівнів інтенсивності, критеріїв і показників, функцій та принципів, дидактичних умов та етапів реалізації технології.

Рассмотрены теоретические основы технологии творческого развития студентов. Выделено эвристическое обучение как средство творческого саморазвития будущих педагогов. Проанализирована суть феномена творческого саморазвития и очерчены его функции. Обобщены структурные компоненты творческого саморазвития будущих педагогов: мотивационный, когнитивный, креативный, организационно-деятельностный, рефлексивный. На основе установленных концептуальных положений творческого саморазвития теоретически обосновано и экспериментально проверено технологию его реализации, модель которой отображает взаимосвязь мотивов, цели, содержательно-процессуальной составляющей творческого саморазвития, его компонентов, уровней интенсивности, критериев и показателей, функции и принципов, дидактических условий и этапов реализации технологии.

Theoretical foundations of students’ creative development technique are dwelled upon. Heuristic learning is highlighted as means of the future teachers’ creative self-development. The essence of creative self-development is analyzed; its functions are outlined. Structural components of the future teachers’ creative self-development are summarized as being motivational, cognitive, creative, organization activity-based and reflective. Based on the established conceptual foundations of creative self-development, its implementation technique is theoretically proven and experimentally verified; the model of this technique displays interconnections between motives, objective and substance-procedural component of creative self-development, as well as its components, intensity levels, criteria and indicators, functions and principles, didactic conditions and stages of the technique implementation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.220 + Ч489.511.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського