РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000585765<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Амеліна С. М. 
Підготовка викладачів аграрних ВНЗ до діалогізації педагогічного процесу / С. М. Амеліна // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2012. - Вип. 34. - С. 3-11. - Бібліогр.: с. 11 - укp.

Розглянуто питання навчання на діалогічних засадах та підготовки до нього викладачів аграрних ВНЗ. Доведено, що застосування діалогу в навчальній роботі залежить від готовності до нього викладачів як однієї з основних ланок педагогічного процесу. Запропоновано програму психолого-педагогічного семінару для викладачів аграрних ВНЗ - "Діалог у навчанні". Основна ціль якого - підготовка викладачів до діалогізації педагогічного процесу, активізації їх взаємодії зі студентаи, сприяння переосмисленню викладачами їх функцій в демократизації парадигми вищої школи і перехід від авторитарних позицій до партнерської взаємодії зі студентами.

Рассмотрен вопрос обучения на диалогической основе и подготовки к нему преподавателей аграрных ВУЗ. Доказано, что использование диалога в учебной работе зависит от готовности к нему преподавателей как одной из основных звеньев педагогического процесса. Предложена программа психолого-педагогического семинара для преподавателей аграрных ВУЗ «Диалог в обучении». Основная цель которого - подготовка преподавателей к диалогизации педагогического процесса, активизации их взаимодействия со студентами, способствование переосмыслению преподавателями их функций в демократической парадигме высшей школы и перехода от авторитарных позиций к партнерскому взаимодействию со студентами.

The article discusses the issue of dialogic teaching and training the agricultural universities teachers for it. It is proven that application of dialogue in teaching depends on the teachers’ readiness to it as one of the basic elements of educational process. A psychological-pedagogical workshop curriculum “Dialogue in Learning” for agricultural universities teachers is suggested; this curriculum aims to train the teachers for dialogic educational process, to boost their interaction with students as well as to aid the teachers’ reconsidering their role in democratic higher education paradigm and shifting from authoritarian stance to partnership with students.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.14

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського