РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000585767<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кравець Л. М. 
Роль навчальних дисциплін у формуванні саморефлексії майбутніх педагогів / Л. М. Кравець // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2012. - Вип. 34. - С. 85-95. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено проблему практичної підготовки майбутнього вчителя. Виявлено такі вагомі чинники, як рефлексія, саморефлексія, що впливають на формування особистості майбутнього педагога. Проаналізовано методику виховання саморефлексії у процесі вивчення навчальних дисциплін у ВНЗ. Виявлено, що розвиток у майбутнього вчителя рефлексивних якостей, умінь та навичок є важливим складником його професійної підготовки. Наголошено на важливості початкового етапу формування саморефлексії у студентів, що здійснювалося в процесі вивчення навчальної дисципліни «Вступ до спеціальності», яка вводить першокурсників у світ рефлексії та сприяє усвідомленню ними значущості рефлексивних компонентів для майбутньої професійної педагогічної діяльності. З’ясовано, що зміст зазначеної дисципліни є специфічним, її засвоєння стимулює студентів для самопізнання, глибшого осмислення своїх професійних намірів, самодіагностики здібностей до педагогічної діяльності.

Освещена проблема практической подготовки будущего учителя. Выявлены такие весомые факторы, как рефлексия, саморефлексия, что влияют на формирование личности будущего педагога. Проанализирована методика воспитания саморефлексии в процессе изучения учебных дисциплин в ВУЗ. Выявлено, что развитие у будущего учителя рефлексивных качеств, умений и навыков является важной составляющей его профессиональной подготовки. Подчёркнута важность начального этапа формирования саморефлексии у студентов-первокурсников в процессе изучения учебной дисциплины «Введение в специальность», которая способствовала осознанности ими значимости рефлексивных компонентов для будущей профессиональной педагогической деятельности. Указано на то, что содержание указанной дисциплины является специфическим, её усвоение стимулирует студентов к самопознанию, более глубокому осмыслению своих профессиональных намерений, самодиагностики способностей к педагогической деятельности.

The issue of future teachers’ practical training is dwelled upon. Reflection and self-reflection are revealed as important factors of forming the future teachers’ personality. Article analyzes self-reflection development technique in the course of studying academic disciplines in university. Research revealed future teachers’ reflective qualities, abilities and skills development being an essential part of their professional training. The importance of the first-year students’ self-reflection formation primary stage is emphasized; this stage takes place during the “Introduction to Profession” course studying, since the “Introduction to Profession” course aids realizing the importance of reflective components for future teachers’ professional activity. It is determined that this discipline has a particular substance; its mastering inspires the students’ self-cognition, deeper understanding of their professional intentions and self-diagnostic of their ability to educate.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.223.4

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського